Followers

Monday, January 24, 2011

Ngangkung & Hantu Kak Limah Balik Rumah

Blogku baru bernafas semula..Bukan baru dibina tapi melalui proses perubahan dimana aku nekad membuang segala segalanya kandungan penulisan aku 3 tahun sudah..aku pun lupa bila tarikh tepat aku start memblogkan diri..


Ok langsung terus ke cerita yg hendak disampaikan..
Aku ingin menyatakan tentang dua buah filem yang baru ditayangkan ..tidaklah baru sangat tetapi kalau sebulan dua boleh dianggap baru..
Menariknya jarak tayangan antara kedua dua buah filem tidaklah jauh tetapi kutipan amat amat memberangsangkan...nampaknya minat penonton utk menonton filem melayu di panggung makin tinggi dan mereka tidak kisah jika dalam sebulan contohnya lebih dari sebuah filem melayu ditayangkan di panggung.
Sudah tentu menepati citarasa penonton...tahniah buat tenaga kerja produksi filem tersebut.
Aku pun suka dengan kedua dua filem ini. Tiada jawapan yg lebih tepat dan mendalam untuk aku huraikan tentang kenapa aku suka. Just a simple answer..SUKA dan SUKA.


Romi Cakap - Tunggu Hikayat Merong Mahawangsa Bulan Mac Ini





No comments: