Followers

Wednesday, January 26, 2011

Gemilang

Pada sahabat-sahabat sekalian..
Entah bagaimana ketika aku melayari FB..aku terjumpa sumone dlm list friend aku menjadi fan tuk page Gemilang..aku pun masa tu blur..so tibe2 boleh terlintas dalam kepala otak aku nak usha apa mende tu..rupanya tentang drama yg baru dimainkan di kaca tv.
Bermula 24/1/2011 pd pukul 9mlm setiap hari Isnin sahaja..berjudul Gemilang..melihat dari feedback ramai yg ckp cite ni best..
So aku bukak website tv3 online nak kejar balik episod 1...
Fuh sungguh menyayat hati..Episod 1 pun dah best..terus buat aku nak tengok episod seterusnya.. Ketika ni baru 2 episod sudah ditayangkan...

Shahz Jaszle, Kamal Adli dan Tiz Zaqyah menerajui cerita ini..

Menonton episod 1 membuatkan aku terdiam sejenak..membuatkan kita terfikir akan kehidupan kita semasa kecil

Romi Cakap - Mari kita tonton.





No comments: